środa, 16 października 2013

Bliz­ny przy­pom­niają nam, że przeszłość była rzeczywistością...


Pogoda jesienna mnie jednak zaskakuje, był tydzień, że załowałam, że nie mam kurtki zimowej,
ale ostatnio brakowało mi mojej skórki.
Byłyśmy ostatnio z 'jackmegstyle' na spotkaniu blogerek krakowskich, wybrałyśmy się
na jesienny spacerek, kiedy dotarłyśmy na miejsce poczułyśmy się jak w lipcu,
oczywiście nie obyło się bez sesji w drodze :)

 












koturny - new look
spódnica - boohoo
marynarka - atmosphere
koszula - atmosphere
torebka - atmosphere
zegarek - river island

INSTAGRAM
MODNAPOLKA 

18 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacja! :)

    http://aniafi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw :)
    spódnica cudowna !

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taką spódnicę i muszę przyznać, że ją uwielbiam. Pasuje do bardzo wielu rzeczy. Nie spodziewałam się, że tak ładnie zgra się z koszulą w kratkę, ale widzę, że efekt jest cudowny. Pozdrawiam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja Kochana i super ta spódnica ! :*♥

    OdpowiedzUsuń
  5. siwetne polaczenie :) no i krata - chyba musze kupic cos w ten desen :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam ten zestaw na MP i spodobał mi się, a że właśnie trafiłam na Twojego bloga, to postanowiłam skomentować także tutaj :D Pozytywnie zaskoczyła mnie torebka z odrobiną panterki ;) wyglądasz świetnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Całość ładnie się prezentuje. Śliczna spódniczka! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne połączenie i do tego na każdą okazję. ;)

    www.mysweetbody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw, zupełnie moje klimaty. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna koszula! obserwuję i zapraszam do siebie ;)
    Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  11. SUPER KRATA!!
    cudo
    ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszula i spódniczka moje hiciory!

    Zapraszam do mnie www.modjus.pl

    OdpowiedzUsuń